В Інтернеті "рулять" жінки

Двигуном Інтернету є… жінки. Принаймні, саме до такого висновку можна прийти, ознайомившись із результатами дослідження статистичних даних, повідомлених Seopro.ru.



Наразі 70% соціальних медіа тримаються на жінках. Щоправда, слово «тримаються» тут вжито не у тому сенсі, що жінки щось у вебі розробляють, впроваджують та розвивають, а у сенсі того, що вони це все «юзають». За підрахунками компанії Comscore, більше 70% користувачів соціальних мереж та блог-сервісів – жінки. Страшно подумати – аскетичний техносервіс Twitter – донедавна царина журналістів і технарів – перетворюється на гламурний жіночий сайт! Середньостатистична твіттер-жінка удвічі частіше «світить» та має у півтора рази більше «followers», ніж аналогічно середньостатистичний твіттер-чоловік.

Якщо ж говорити про Facebook, то у цій мережі жінки здійснюють 62% різноманітних подій (повідомлення, коментарі, оновлення). На долю жінок припадає 71% загальноденного користування додатками та функціями мережі. Жінка на Facebook має на 8% більше друзів, ніж чоловік, а також на 30% більше робочого часу проводить у мережі. Загалом жінка-користувач ФБ перебуває на сайті удвічі довше, ніж чоловік. Причому, значну кількість свого часу в мережі жінка витрачає на запропоновані їй ігри та усілякі інші розваги, а також поглинання реклами.

Напевне, вказані результати не можна сприймати, як абсолютні, але можу з особистого досвіду засвідчити: серед моїх друзів на ФБ жінок – удвічі більше, ніж чоловіків. Це при тому, що у першу чергу я намагаюсь знайомитись з представниками, як з’ясувалось, «вимираючого» виду користувачів Інтернету.

Немає коментарів :

Дописати коментар