Конкуренція на Інтернет-ринку постійно зростає. Здавалося б, непохитні позиції Яндекса в Росії поступово підпирає Google, а особливих ресурсів для росту аудиторії у «Яші» немає.
Не дивно, що особливу увагу керівництво російського пошуковика звернуло на Білорусь і Україну, як країни зі значним використанням російської мови. Причому, у першу чергу – на Україну, адже з Білоруссю все достатньо зрозуміло – альтернатив Яндексу наразі немає. Тут у них краще, ніж у самій Росії. Проте аудиторія – досить невелика.
В Україні ситуація інша – аудиторія в рази більша, проте на 70% захоплена конкурентом – пошуковою системою Google. Яндекс змушений вдовольнятися лише чвертю українського ринку.
Тому «брати менші» вдаються до радикальних кроків, на які б ніколи не пішли у іншій ситуації: українізували сервіси, бета-версія Яндекс.Перекладача працює трьома мовами – російською, українською та білоруською. А найдивніше те, що компанія, яка переконує своїх клієнтів у тому, що «Рєкламная Сєть Яндекса» у десятки разів ефективніша за інші види реклами, сама вдалася до реклами своїх послуг на офлайнових носіях.
Така от вона, «загадочная русская душа»…
[caption id="attachment_377" align="aligncenter" width="550" caption="Яндекс - реклама офлайн"][/caption]
Остання світлина сподобалась. Навіть про "Ґ" не забули :)
ВідповістиВидалитиСтараються. Грошей хочуть ;-)
ВідповістиВидалитиаха, остання классс
ВідповістиВидалити