Хоча SEO - хороша стратегія побудови потоку відвідувачів на сайті, більшість зусиль з пошукової оптимізації виявляються безрезультатні.
У крутому інтерв'ю для вебстудії ВМБ про те, чому так стається, розповів фахівець із SEO Андрій Павленко.
На його думку, усі причини, чому не працюють зусилля з пошукової оптимізації, можна розділити на кілька груп. У статті перераховується, що до цих груп належать такі проблеми:
• Завищені очікування
• Нетерплячість замовника (бізнесу)
• Технічні проблеми
• Висока конкуренція
• «Чорні» або «сірі» схеми просування
• Нехтування контентом
• Недостатність заходів
"Якщо хочете робити це самостійно – а це реально, навіть не сумнівайтеся – треба вчитися. Постійно цікавитися новинами цієї сфери, читати, що про оптимізацію пишуть представники провідних пошукових систем, особливо тих, на які ви націлені. Адже не секрет, що в Китаї провідний пошуковик – зовсім не Google, а Baidu, у Штатах значну частину ринку займають Bing і Yahoo, має своїх користувачів і DackDackGo", - каже Павленко.
"SEO – справді хороша стратегія для побудови постійного потоку клієнтів. Але його не можна досягти шахрайськими методами. Тому найголовніше: працювати над контентом, стежити за технічним станом сайту й взагалі – дотримуватися рекомендацій пошукових систем".
Прочитати повністю інтерв'ю і зрозуміти багато нового про SEO можна тут.
Немає коментарів :
Дописати коментар