То що там з монетизацією? Частина 2

У рамках другої групи монетизації особливу популярність серед веб-майстрів має продаж посилань. Як вже було зазначено, чим вищими є показники авторитетності ресурсу (тИЦ та PR), тим більшою буде ціна за місце під посилання. Так, діапазон цін часом просто шокує: від кількох центів до сотень доларів за одне гіперпосилання з сайту. Початок - тут.

Продаж посилань веб-майстери можуть здійснювати двома різними шляхами. Перший - особиста домовленість із зацікавленою особою (ручний режим), яка бажає розмістити на сайті своє посилання. Другий - співпраця з біржами посилань (автоматичний). Необхідно відзначити, що перший спосіб в наші дні має, щонайменше, дивний вигляд, бо вимагає чималих зусиль з боку веб-майстра на шляху пошуку потенційних рекламодавців. Тому зупинимося детальніше на прогресивному способі продажу посилань - роботі з біржами посилань.

Робота з біржами посилань


Біржа посилань - система автоматизованої купівлі-продажу посилань, свого роду, зв'язкова ланка між оптимізатором, що займається просуванням сайту, і веб-майстром, який на цьому хоче заробити.

Для веб-майстра алгоритм взаємодії з біржею посилань має приблизно такий вигляд:

- реєстрація на біржі, зазначення адреси ресурсу, опис його тематики;

- призначення ціни за місце під посилання (потрібно дотримуватися золотої середини: занадто високі ціни можуть відлякати потенційних рекламодавців, а низькі - не принесуть очікуваної фінансової вигоди);

- визначення максимальної кількості місць, які виділяються під посилання (пам'ятайте, що чим більше зовнішніх посилань на сторінці, тим менше ціна за одне посилання, і навпаки);

- налаштування фільтрів (допомагають відсіяти ресурси, посилатися на які зі сторінок сайту не бажано);

- отримання та розміщення програмного коду з біржі посилань (встановлюється в місці, де планується показ рекламних посилань).

Проробивши ці нехитрі дії, власник сайту має право розраховувати на отримання прибутку. Останній може переказуватися на рахунок щодня або ж зараховуватися за підсумками місяця.

До головних переваг роботи з біржами посилань варто віднести її високу прибутковість і відсутність залежності від відвідуваності сайту. Головний недолік - войовниче ставлення до продажних посилань з боку пошукових систем, в першу чергу, Яндекса. З огляду на це, веб-майстер не повинен зловживати кількістю проданих посилань, а в разі їх наявності - розміщувати їх на сторінках свого сайту з розумом.

Найпопулярнішими біржами посилань на даний момент у Рунеті вважаються Sape, XAP, MainLink та інші (в УАнеті таких наразі, взагалі не існує – прим. перекладача).

Робота з біржами статей


Боротьба пошуковиків з продажними посиланнями стала причиною модифікації бірж посилань у біржі статей. Біржі статей мають багато спільного з біржами посилань з тією лише різницею, що веб-майстри продають місця не під «голі» посилання, а під статті, у структурі яких ці посилання перебувають. Текстова оболонка посилань заважає пошуковим роботам розпізнати їх продажну природу, і, отже, пошукові системи не застосовують санкцій.

Механізм співпраці веб-майстра з біржею статей виглядає так:

- реєстрація та додавання в систему своїх сайтів, на яких він збирається продавати місця під статті;

- призначення ціни і необхідного розміру статей, встановлення заборонених тематик для текстового контенту, визначення прийнятного числа посилань в структурі матеріалу;

- очікування і затвердження пропозицій оптимізаторів. Miralinks, Liex і Seozavr - найпопулярніші біржі статей Рунету. Зазначимо, що продаж місць під статті з посиланнями може здійснюватися і без участі бірж статей. У цьому випадку веб-майстру необхідно особисто шукати потенційну клієнтуру в місцях скупчення сео-оптимізаторів (соціальні мережі, форуми і т.п.).

Крім розглянутих нами видів Інтернет-реклами є й інші її варіації, отже, існують і інші способи монетизації веб-сайту. Мову про них поведемо у наступних матеріалах.

Тарас Черкасский

Немає коментарів :

Дописати коментар