Третина українських користувачів Інтернет готові заплатити за контент



[caption id="attachment_202" align="alignleft" width="200" caption="Фото з сайту aggio.kiev.ua"][/caption]

У продовження дискусії, яка виникла на «Філософії блога» про «швидкий» і «повільний» конвент та перспективи платного доступу до контенту, дозволю собі розмістити невеличку інформацію, що досить цікава у згаданому контексті.


Комапнія iVOX спеціально для видання «Телекритика» провела дослідження української Інтернет-аудиторії, згідно з результатами якого 30% українських користувачів мережі готові платити за отримання доступу до онлайнової інформації.

З опитаних користувачів мережі 16,7% зацікавлені у придбанні доступу до певних ресурсів, що містять цікаву або важливу для них інформацію. 9% готові розлучитися з грошима, але невеликими, а 1,5% готові купувати доступ до певної кількості сайтів.

Категорично проти сплати за інформацію в інтернеті 62% респондентів, а от 8,2% опитаних інтернет-користувачів взагалі не змогли визначитись із відповіддю (інформація з сайту tochka.net).

Таким чином, значна частина українських користувачів Інтернет все ж готова платити за доступ саме до певного контенту, тобто, висловлені Миколою у публікації на «Філософії блога» думки мають достатнє підґрунтя.

Немає коментарів :

Дописати коментар