Як збільшити кількість фанів у Facebook

Замітка хлопців з Socialbakers про використання landing tabs в Facebook (з конкретними прикладами), яку захотілося презентувати вітчизняним веб-майстрам. Враховуючи те, що сьогодні ще далеко не всі стежать за аналітикою Facebook, сподіваюся, що вільна адаптація оригінального тексту може бути комусь корисною.

Ми довели, що використовуючи landing tabs (так звані цільові таби - підрозділи фан-сторінок, що відкриваються за замовчуванням – О.М.), ваші сторінки ростуть і розвиваються в середньому швидше, ніж коли ви їх не використовуєте.

Сьогодні одні фан-пейдж використовують landing tabs, інші ж - ні. Дуже часто від наших клієнтів ми чуємо питання в дусі: «Що собою являють ці таби? Чи необхідно нам їх використовувати?». У пошуках відповіді на це питання, ми вирішили використати деякі дані нашого сайту socialbakers.com і вивчити цільові вкладки на Facebook.

Завдання: з'ясувати чи допомагає наявність цільових вкладок конвертувати більше користувачів Facebook у фанатів своєї сторінки і чи є різниця зростання сторінки у випадку, якщо на фан-пейдж не використовується цільова вкладка.

Що ж таке landing tab?

Це вкладка (підрозділ) вашої сторінки на FB, що відображається за замовчуванням усім відвідувачам сторінки, які ще не є фанами (не натиснули кнопку Like). Замість того, щоб відразу показувати вашу стіну повідомлень новим відвідувачам, можна зустрічати цільову аудиторію красиво оформленою вкладкою, яка буде повідомляти початкову інформацію про сторінку і закликати стати фаном сторінки.

Що ми дізналися?

Використавши базу даних Socialbakers, ми прийшли до висновку, що цільові вкладки сприяють зростанню вашої сторінки. Приріст аудиторії у сторінок, що використовують landing tabs, вищий, ніж у тих, що їх не використовують.

Ми взяли всі бренди з сектору «Мода» і простежили зростання їх фанів за останні 3 місяці. Сторінки, які ми моніторили, потрапляли в одну з двох категорій: з цільовими вкладками і без них. Після цього ми порівняли показник Fan Growth (Зростання фанів), і виявили, що сторінки з ЦВ ростуть на 38% швидше, ніж сторінки без них.

Незважаючи на те, що використовувати цільові вкладки досить просто, деякі навіть великі компанії цього не роблять. Не вірите? Погляньте на сторінки таких брендів, як: Converse All Star, Zara, Forever 21 і т. д.

Після цього дослідження торкнулося сторінок далеких від фешн-сектора, проте серйозних відмінностей виявлено не було - сторінки з використанням цільових вкладок дійсно ростуть швидше.

О.М.: Від себе додам, що необхідно пам'ятати про цілі та стратегії вашої групи. Якщо ви у розвитку фан-пейдж орієнтуєтеся на спілкування, то цільової вкладкою будуть «обговорення», а якщо на контент, то «стіна». Не забувайте, що важливо не просто бути присутніми в соціальних медіа, а ставити перед собою цілі присутності і йти до них.

Автор перекладу російською:

Олександр Можаєв, креативний директор та співвласник UP Digital Bureau

Переклад на українську:

Український інтернет

Немає коментарів :

Дописати коментар