
Ми довели, що використовуючи landing tabs (так звані цільові таби - підрозділи фан-сторінок, що відкриваються за замовчуванням – О.М.), ваші сторінки ростуть і розвиваються в середньому швидше, ніж коли ви їх не використовуєте.
Сьогодні одні фан-пейдж використовують landing tabs, інші ж - ні. Дуже часто від наших клієнтів ми чуємо питання в дусі: «Що собою являють ці таби? Чи необхідно нам їх використовувати?». У пошуках відповіді на це питання, ми вирішили використати деякі дані нашого сайту socialbakers.com і вивчити цільові вкладки на Facebook.
Завдання: з'ясувати чи допомагає наявність цільових вкладок конвертувати більше користувачів Facebook у фанатів своєї сторінки і чи є різниця зростання сторінки у випадку, якщо на фан-пейдж не використовується цільова вкладка.
Що ж таке landing tab?
Це вкладка (підрозділ) вашої сторінки на FB, що відображається за замовчуванням усім відвідувачам сторінки, які ще не є фанами (не натиснули кнопку Like). Замість того, щоб відразу показувати вашу стіну повідомлень новим відвідувачам, можна зустрічати цільову аудиторію красиво оформленою вкладкою, яка буде повідомляти початкову інформацію про сторінку і закликати стати фаном сторінки.
Що ми дізналися?
Використавши базу даних Socialbakers, ми прийшли до висновку, що цільові вкладки сприяють зростанню вашої сторінки. Приріст аудиторії у сторінок, що використовують landing tabs, вищий, ніж у тих, що їх не використовують.
Ми взяли всі бренди з сектору «Мода» і простежили зростання їх фанів за останні 3 місяці. Сторінки, які ми моніторили, потрапляли в одну з двох категорій: з цільовими вкладками і без них. Після цього ми порівняли показник Fan Growth (Зростання фанів), і виявили, що сторінки з ЦВ ростуть на 38% швидше, ніж сторінки без них.
Незважаючи на те, що використовувати цільові вкладки досить просто, деякі навіть великі компанії цього не роблять. Не вірите? Погляньте на сторінки таких брендів, як: Converse All Star, Zara, Forever 21 і т. д.
Після цього дослідження торкнулося сторінок далеких від фешн-сектора, проте серйозних відмінностей виявлено не було - сторінки з використанням цільових вкладок дійсно ростуть швидше.
О.М.: Від себе додам, що необхідно пам'ятати про цілі та стратегії вашої групи. Якщо ви у розвитку фан-пейдж орієнтуєтеся на спілкування, то цільової вкладкою будуть «обговорення», а якщо на контент, то «стіна». Не забувайте, що важливо не просто бути присутніми в соціальних медіа, а ставити перед собою цілі присутності і йти до них.
Автор перекладу російською:
Олександр Можаєв, креативний директор та співвласник UP Digital Bureau
Переклад на українську:
Український інтернет
Немає коментарів :
Дописати коментар