Обсяги і вартість Інтернет-реклами в Україні постійно зростають
[caption id="attachment_39" align="alignleft" width="150" caption="Інтернет захоплює нові рекламні ринки"][/caption]
Обсяги розміщення реклами в українському сегменті Інтернету продовжують зростати. Експерти вважають, що Інтернет в Україні вже набуває статусу класичних медіа. Так, зокрема, вважає політолог і медіа-експерт Вадим Сосновський, на прес-конференції якого в Одесі я вчора побував.
А за інформацією рекламних агентств, усе більше рекламодавців виділяють значні бюджети на Інтернет-рекламу, до того ж щорічний приріст обсягів ринку становить більше 40%. Щоправда, рівень проникнення Інтернету поки що досить низький, тому мережа не завжди може конкурувати з телебаченням і друкованими виданнями.
2010 року ринок реклами у мережі досяг приблизно 280 млн грн. За прогнозами, у нинішньому році обсяг ринку зросте до 400 млн грн. Інтернет дозволяє рекламодавцям досягти, передусім, молодіжної аудиторії, яка майже не користується телебаченням.
Дуже великі перспективи у реклами, призначеної для мобільних гаджетів. Деякі досить великі компанії навіть вважають за можливе повністю перенести свою діяльність до Інтернету, закриваючи офлайнові магазини.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар