Вірусна реклама - це не боляче

Поняття «вірусна реклама (вірусний маркетинг, партизанський маркетинг)» виникло досить давно. Однак, певне смислове навантаження воно несе лише у вузькому колі професіоналів-рекламників. А для широкого кола читачів - це вираз з незрозумілим змістом, що насторожує словом «вірусна».



Насправді, вірусна реклама - лише один з численних рекламних прийомів, який має на увазі розміщення прихованої інформації про товар, послугу чи ресурс в соціальних мережах, блогах, соціальних закладках, на форумах. В основній своїй масі такі повідомлення не носять (не повинні носити) відкритого рекламного характеру. Швидше, вони мають вигляд чуток про новий товар або компанію, що передаються від знайомого до іншого знайомого - звідси і назва «вірусна реклама». Ефективність такої прихованої реклами досить висока, адже базується вона на схильності людини більше довіряти думці друга або знайомого, ніж рекламі, яка у багатьох викликає не лише недовіру, але і роздратування.

Висока швидкість обміну інформацією в мережі Інтернет (адже тепер не треба дзвонити телефоном або йти на пошту відправляти телеграму, можна просто написати кілька слів і посилання у своїй соціальній мережі) зумовлює високу ефективність вірусної реклами. Можна практично на 100% бути впевненим, що потрібна інформація швидко пошириться саме серед зацікавлених користувачів мережі.

Вірусна реклама не лише дає можливість отримати певну кількість цільових відвідувачів і викликати інтерес до конкретного товару. Це ще й важливий аспект збільшення лінкової маси рекламованого ресурсу. Правильно розміщені посилання (на сайтах з релевантним змістом) індексуються пошуковими системами і піднімають значення тИЦ та PR сайту.

Немає коментарів :

Дописати коментар