Розмір має значення?



[caption id="attachment_245" align="alignleft" width="200" caption="Фото з сайту mihailvologda.moifoto.ru"]Розмір має значення?[/caption]

Час від часу спадає на думку перевірити довжину тексту в тому чи іншому пості. Особливо, якщо публікація призначена для виконання певного завдання, скажімо, рекламного.


Зазвичай, рекламодавці вимагають, аби довжина тексту була не меншою, ніж п’ятсот символів, а краще – якщо тисяча. Чи має розмір посту якесь значення, чи це лише стереотип?

Середня довжина звичайного посту вітчизняного блогера рідко перевищує 100-120 слів, що складає приблизно 700-750 символів. Тобто, з цього боку, вимоги виправдані – якщо зазвичай ви пишете тексти по 700 символів, а рекламний буде 300-400 – може виглядати незвично для вашого блога.

Але й це ще не вся премудрість. Західні блогери, виявляється, вже давно порахували – якої довжини повинен бути текст «на задану тему», аби викликати найбільший інтерес та зібрати якомога більше коментарів і трекбеків.

Одним з перших залежність зацікавленості читачів постом від його розміру виявив блогер Ґлен Олсоп з ПАР. Шляхом експериментів та консультацій з колегами він встановив, що для найкращих результатів залежно від тематики довжина тексту у пості повинна бути наступною:

- огляди електронних пристроїв, а також новини моди та шоубізу - 180 слів, біля 1200 символів;

- новини Інтернету - 340 слів, ~ 2200 символів (обов’язково візьму на замітку – треба ж перевірити!);

- новини політики - 460 слів, ~ 3000 символів;

- краса, здоров’я, медицина - 660 слів, ~ 4300 символів;

- маркетинг і пов'язані теми - 1100 слів, ~ 7100 знаків;

- фінансові питання - 1200 слів, ~ 7800 знаків;

- розвиток особистості, психологія та персональні тренінги - 1400 слів або майже 9200 символів.

Звичайно, це стосується англомовного тексту, тому в наших реаліях треба перевіряти й коригувати ці значення, адже довжина тексту українською та англійською мовами суттєво відрізняється. А це означає, що україномовні пости повинні бути десь на 10-15% довшими, ніж англомовні.

Але, як встановлено навіть західними колегами, 10 тисяч символів нецікавого тексту не матимуть ефекту короткої захоплюючої замітки (хто б сумнівався!).

Тож, розміри – розмірами, а про «красне письменство» за будь-яку ціну забувати не слід.

6 коментарів :

  1. [...] непоганої історії блогера Глена Олсопа, про якого я вже згадував. Ознайомившись з його блогом, я зрозумів, що ця історія [...]

    ВідповістиВидалити
  2. Тут варто б зауважити, що для різних мов оптимальна довжина постів, вочевидь, буде різною. Тому для українських блогерів не зайвим було б провести аналогічне дослідження

    ВідповістиВидалити
  3. Як хто не дочитав - повторюсь: "Звичайно, це стосується англомовного тексту, тому в наших реаліях треба перевіряти й коригувати ці значення, адже довжина тексту українською та англійською мовами суттєво відрізняється. А це означає, що україномовні пости повинні бути десь на 10-15% довшими, ніж англомовні."

    ВідповістиВидалити
  4. Fell out of bed feeilng down. This has brightened my day!

    ВідповістиВидалити
  5. Думаю, ще багато залежить від того, чи розбавлений текст зображеннями, особливо тематичними.

    ВідповістиВидалити
  6. Звісно. Для зручності читання це досить важливо.

    ВідповістиВидалити